Heeft u een klacht, opmerking of een compliment? Meld het ons alstublieft!
Heeft u een klacht, opmerking of een compliment? Meld het ons alstublieft!
Bij Memoriva streven we ernaar om elk contactmoment bijzonder en zorgvuldig te laten verlopen. Heeft u een opmerking, compliment of toch een klacht? Laat het ons gerust weten – we horen graag hoe we uw ervaring kunnen verbeteren.
Neem contact met ons op
Soms gaat er iets niet helemaal zoals u had verwacht. We vinden het belangrijk om dit samen op te lossen. U kunt ons eenvoudig bereiken via info@memoriva.nl. Wij doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen.
Komt u er met ons niet uit?
Mocht u na contact met ons nog steeds niet tevreden zijn over de afhandeling, dan kunt u uw klacht voorleggen aan WebwinkelKeur. Zij bieden onafhankelijke bemiddeling via de volgende link:
webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Dank u wel voor je vertrouwen in Memoriva.
Uw feedback positief of kritisch, helpt ons elke dag beter te worden.

